خانه » آموزش‌ » آموزش آنریل انجین » آموزش ساخت متریال گل و گیاه در آنریل انجین Unreal Shader Trunk & Foliage
آموزش آنریل انجین آموزش سه بعدی

آموزش ساخت متریال گل و گیاه در آنریل انجین Unreal Shader Trunk & Foliage

در آموزش ساخت متریال گل و گیاه در آنریل انجین Unreal Shader Trunk & Foliage بصورت قدم به قدم، ایجاد شیدر گیاهان برای رندر real-time را می آموزید.


مشخصات فایل:

  • حجم فایل: ۲.۲۶ گیگابایت
  • سطح آموزش: متوسط
  • مدت زمان: ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه
  • زبان: انگلیسی
  • فایل تمرینی: دارد

آموزش ساخت متریال گل و گیاه در آنریل انجین

در دوره آموزشی Unreal Shader Trunk & Foliage میبینید چطور میتوانید برای درختان، بوته ها، گیاهان، علف و دیگر اجزای طبیعی گیاهی در Unreal Engine متریال بسازید.

طی دوره میبینید چطور میتوانید برای مدل های Megascan و همینطور درخت ساخته شده در Speedtree شیدر گیاه بسازید.

میبینید چطور میتوانید مشخصه فیزیکی Subsurface Scattering را در متریال گیاهان ایجاد کنید.

همینطور یاد میگیرید چطور برای گیاهان و درختان باد ایجاد کنید.

علاوه بر این میبینید چطور ترانزیشن خوبی بین سطح زمین و اجزای گیاهی ایجاد کنید.

لطفا توجه کنید که این دوره آموزشی به زبان انگلیسی می باشد.

لازم بذکر است این دوره همراه با فایل های تمرینی می باشد.



مطالب پیشنهادی:


دیدگاه خود را مطرح کنید