مغزابزار > سوالات متداول

سوالات متداول

اشتراک ویژه خریداری کردم، اما دکمه دانلود اشتراک ویژه هنوز مرا به صفحه ثبت‌نام می‌برد، مشکل را چطور برطرف کنم؟

در این شرایط لازم است کش مرورگر خود را خالی کنید تا مشکل برطرف شود.
در مرورگر chrome به منوی مرورگر رفته و در بخش More Tools ، گزینه Clear browsing data را انتخاب کنید. بخش Obliterate the following items from را روی the beginning of time قرار دهید و با انتخاب تنها گزینه Cached images and files ، و سپس کلیک روی دکمه Clear browsing data کش ذخیره شده را حذف کنید.
در مرورگر Firefox، به منوی مرورگر رفته، به Library بروید و در history ، گزینه Clear Recent History را انتخاب نمایید. بخش Time range to clear را بروی Everything قرار دهید و فقط گزینه Cache را انتخاب کنید و دکمه Clear now را بزنید تا کش ذخیره شده را حذف نمایید.

خرید انجام دادم، اما خرید ناموفق بود و هزینه از حسابم کسر شد، چه کار کنم؟

در صورتی که مبلغ پرداخت از حساب شما کسر شده است، خواهشمندیم به پشتیبانی مغزابزار پیام ارسال کنید یا با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید و سریعا این مورد را اطلاع دهید. در صورتی که هزینه وارد حساب ما شده باشد، لینک دانلود برای شما در نظر گرفته میشود و اگر هزینه وارد حساب ما نشده باشد، طی ۷۲ ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.

چرا باید برای خرید دانلود فایل هزینه پرداخت کنم؟

قیمت‌هایی که در وبسایت مغزابزار برای هر فایل در نظر گرفته شده قیمت خود فایل نیست، بلکه هزینه ی خدمات ارائه شده توسط وبسایت مغزابزار در فراهم آوردن دانلود فایل است. لازم بذکر است در مواردی که فایل آموزش فارسی داشته باشد، قیمت فایل بیشتر خواهد بود.