خانه » سوالات متداول

سوالات متداول

۱- اشتراک ویژه خریداری کردم، اما دکمه دانلود اشتراک ویژه هنوز مرا به صفحه ثبت‌نام می‌برد، مشکل را چطور برطرف کنم؟

در این شرایط لازم است کش مرورگر خود را خالی کنید تا مشکل برطرف شود.
در مرورگر chrome به منوی مرورگر رفته و در بخش More Tools ، گزینه Clear browsing data را انتخاب کنید. بخش Obliterate the following items from را روی the beginning of time قرار دهید و با انتخاب تنها گزینه Cached images and files ، و سپس کلیک روی دکمه Clear browsing data کش ذخیره شده را حذف کنید.
در مرورگر Firefox، به منوی مرورگر رفته، به Library بروید و در history ، گزینه Clear Recent History را انتخاب نمایید. بخش Time range to clear را بروی Everything قرار دهید و فقط گزینه Cache را انتخاب کنید و دکمه Clear now را بزنید تا کش ذخیره شده را حذف نمایید.

۲- چه خدماتی توسط پشتیبانی سایت ارائه می شود؟

پشتیبانی سایت فقط برای پیگیری مشکلات خرید، دانلود، یا ایراد فنی فایل می باشد. راهنمایی و حل مشکلات نرم افزاری جز خدمات پشتیبانی سایت نیست.

۳- در حین اکسترکت فایل خطایی دریافت میکنم مبنی بر اینکه فایل آسیب دیده است، مشکل چیست؟

ما فایل زیپ شده را قبل از قرار دادن در سایت تست میکنیم. وقتی فایل را دانلود می کنید، در حین فرآیند دانلود بدلیل اختلالات مربوط به اتصال ممکن است فایل دانلودی آسیب ببینید. در این شرایط بایستی جدیدترین نسخه برنامه WinRAR را باز کنید، روی فایل زیپ دانلود شده کلیک کنید و از منوی بالا گزینه Repair را بزنید و یکی از گزینه ها را با توجه به فرمت فایل (Zip یا rar) انتخاب کنید و اقدام به تعمیر فایل نمایید.

۴- بعد از آپدیت به افترافکت نسخه CC 2019 افزونه های بخش Extensions در افترافکت عمل نمی کنند. مشکل چیست؟

در این شرایط بایستی در نوار جستجوی Start سیستم ویندوز تایپ کنید regedit و Enter را بزنید تا پنجره Registry Editor باز شود. از سمت چپ، در بخش HKEY_CURRENT_USER ، به بخش Software بروید و در بخش Adobe و وارد پوشه ی CSXS.9 شوید. در این پوشه بایستی یک key با عنوان PlayerDebugMode و مقدار ۱ وجود داشته باشد. در صورتی که این مقدار وجود ندارد، روی ناحیه خالی سمت راست کلیک راست بزنید و در New گزینه Key را انتخاب کنید و برای نام آن PlayerDebugMode و برای Value مقدار ۱ را قرار دهید. افترافکت را مجددا اجرا کنید تا تاثیر تغییر را ببینید.

۵- بعد از باز کردن پروژه در افترافکت برنامه خطا می دهد که چند تا فایل گمشده (missing) هستند. چه کار کنم؟

در این شرایط بایستی در نوار جستجوی پنل Project در افترافکت عبارت missing را تایپ کنید و روی هر فوتیجی که کنار آن یک آیکون رنگی فایل گمشده قرار دارد کلیک راست بزنید و در Replace Footage گزینه File را انتخاب کنید و فایل گمشده را در پوشه ی Footage یا Asset که همراه فایل پروژه قرار دارد بیابید.

۶- آیا میتوان از موزیک های موجود در سایت برای ویدیوی یوتیوب استفاده کرد؟

اکثر موزیک های سایت از وبسایت Audiojungle تامین میشن. تقریبا نصف موزیک های Audiojungle در یوتیوب ثبت شدن و در صورتیکه در یوتیوب همراه با ویدیویی آپلود بشن به شما اخطار میده که نمیتونید از اون ویدیو درآمد کسب کنید مگر اینکه لایسنس موزیک رو از Audiojungle خریده باشید و با انجام Dispute در یوتیوب بتونید مورد رو برطرف کنید. اما نصف دیگه از موزیک ها در یوتیوب ثبت نشدن و در صورت آپلود همراه با ویدیو در یوتیوب مشکلی پیش نمیاد. برای اینکه چک کنید که هر موزیک در یوتیوب ثبت شده یا نه بایستی به صفحه ی محصول اون موزیک در وبسایت Audiojungle برید و در سمت راست و در مشخصات محصول ببینید که آیا برای بخش Youtube ID Resgiter عبارت Yes نوشته شده یا نه.