خانه » آموزش‌ » آموزش بلندر » آموزش فرآیند ساخت و رندر مدل سه بعدی Game Asset Workflow
آموزش آنریل انجین آموزش بلندر آموزش سابستنس پینتر آموزش سه بعدی

آموزش فرآیند ساخت و رندر مدل سه بعدی Game Asset Workflow

آموزش فرآیند ساخت و رندر مدل سه بعدی Game Asset Workflow

  • حجم فایل: ۷۰۳.۱ مگابایت
  • سطح آموزش: مبتدی
  • مدت زمان: ۵۵ دقیقه
  • زبان: انگلیسی
  • فایل تمرینی: ندارد

در آموزش فرآیند ساخت و رندر مدل سه بعدی Game Asset Workflow فرآیند کامل مدلسازی و شیدینگ و رندر یک آبجکت سه بعدی را می آموزید. طی دوره طراحی مدل را با ابزار مدلسازی بلندر یاد میگیرید و میبینید چطور UV آبجکت را تنظیم کنید تا آنرا وارد Substance Painter کنید و تکسچر برای آن ایجاد کنید. در نهایت وارد کردن مدل و تکسچرها به آنریل انجین را می آموزید و میبینید چطور میتوانید متریال را برای یک رندر واقعگرایانه در Unreal Engine تنظیم کنید. لازم بذکر است این دوره همراه با فایل های تمرینی نمی باشد.


دیدگاه خود را مطرح کنید