در آموزش طراحی سه بعدی دهکده در آنریل انجین Creating a Medieval Town Environment ساخت محیط بازی را در سطح حرفه ای می آموزید.
مشخصات فایل:
- حجم فایل: ۴۷.۸ گیگابایت
- سطح آموزش: متوسط
- مدت زمان: بیش از ۲۹ ساعت
- زبان: انگلیسی
- فایل تمرینی: ندارد
آموزش طراحی سه بعدی دهکده در آنریل انجین
در دوره آموزشی Creating a Medieval Town Environment جریان کاری ساخت یک محیط قرون وسطایی با کمک بلندر و آنریل انجین بصورت جامع یاد میگیرید.
طی دوره از نرم افزارهای دیگر مثل زیبراش، سابستنس پینتر و دیزاینر، مارموست و اسپیدتیری هم استفاده می شود.
ابتدا میبینید چطور بلوک بندی در صحنه انجام دهید و طرحی از کار را در فضای سه بعدی ایجاد کنید.
میبینید چطور ساختمان های مدولار در بلندر ایجاد کنید تا به دفعات از آنها در صحنه به حالت های مختلف استفاده کنید.
همینطور یاد میگیرید چطور بتن و چوب را در زیبراش اسکالپت کنید.
در ادامه یاد میگیرید چطور متریال های مختلف تکرارشونده در سابستنس دیزاینر بسازید و تکسچرهای منحصربفردی در سابستنس پینتر خلق کنید.
همینطور کار با افکت های نورپردازی و پست پروداکشن را در آنریل انجین درک خواهید کرد.
لطفا توجه کنید که این دوره آموزشی به زبان انگلیسی می باشد و زیرنویس فارسی ندارد.
لازم بذکر است این دوره همراه با فایل های تمرینی نمی باشد.
مطالب پیشنهادی:
- آموزش ساخت صحنه سینمایی در آنریل انجین Unreal Engine Bootcamp
- آموزش ساخت صحنه سه بعدی محیط Complete Introduction to Environment Art
دیدگاه خود را مطرح کنید