مغزابزار > آموزش‌ > موشن‌ گرافیک و جلوه‌ های ویژه > آموزش سینما فوردی > آموزش ساخت مدل سه بعدی آیفون در سینما فوردی
آموزش سینما فوردی

آموزش ساخت مدل سه بعدی آیفون در سینما فوردی

آموزش ساخت مدل سه بعدی آیفون در سینما فوردی

آموزش ساخت مدل سه بعدی آیفون در سینما فوردی

سطح آموزش: متوسط

در این آموزش ساخت مدل سه بعدی آیفون در سینما فوردی را بررسی میکنیم که میتوانید از آن در پروژه های بازی های ویدیویی، طراحی گرافیک و تصویرسازی استفاده کنید و سینما فوردی را هم سریعا یاد بگیرید. برخی از مهارت هایی که در این آموزش یاد میگیرید شامل ساختن مدلسازی سه بعدی در سطح پایه، وارد کردن تصاویر مرجع، اضافه کردن نور به صحنه و تکنیک های ابتدایی رندرینگ می باشد.

در این آموزش ابتدا به شما نشان میدهم که چطور تصاویر مرجع را وارد کنید، شرایط انجام مدلسازی را فراهم کنید و مدل iPhone را بسازید. سپس یاد میگیرید که چطور متریال های رنگی ایجاد کنید، چطور به صحنه نور اضافه کنید و در نهایت رندر کنید.

۱. چطور تصاویر مرجع را وارد کنید

مرحله ۱

از کلیک میانی موس استفاده کنید تا در هر جایی از پنجره نمایش viewport کلیک کنید. انجام این کار باعث می شود که همه ی ۴ صفحه viewport نمایش داده شود. از آنجا، از دکمه میانی موس استفاده کنید تا نمای سمت راست (Right) را انتخاب کنید.

مرحله ۲

در بخش Attributes، در منوی Mode گزینه View Settings را انتخاب کنید.

مرحله ۳

در پنجره نمایش Viewport سمت راست، دکمه Back را انتخاب کنید و روی دکمه کنار Image کلیک کنید.

مرحله ۴

تصویر مرجع را با Finder (مرورگر فایل سیستم) پیدا کنید و آنرا باز کنید.

مرحله ۵

وقتی تصویر در زمینه صفحه نمایش viewport نمایش داده شد، میتوانید شفافیت (Transparency) تصویر را تغییر دهید. بعضی اوقات این کار باعث می شود که مدلسازی از تصویر مرجع آسان تر شود. همینطور میتوانید موقعیت و سایز تصویر مرجع را از اینجا با استفاده از پارامترهای Offset X و Offset Y و Size X و Size Y تغییر دهید.

۲. چطور بدنه آیفون را مدلسازی کنیم

مرحله ۱

برای شروع مدلسازی بدنه iPhone ، آبجکت Cube را از نوار منوی بالا انتخاب کنید. این کار یک مکعب در صفحه نمایش viewport قرار خواهد داد.

مرحله ۲

میتوانید از تصویر مرجع iPhone در نمای دید جلو Front استفاده کنید تا به شما در تنظیم مکعب کمک کند. از ابزار Scale استفاده کنید تا شکل مکعب را مطابق با شکل iPhone در تصویر مرجع کنید. مطمئن شوید که از نماهای دید دیگر (جلو، چپ، راست، پرسپکتیو و غیره) استفاده می کنید تا چک کنید که شکل شما از هر زاویه ای ظاهر درستی داشته باشد.

مرحله ۳

در حالیکه آبجکت هنوز انتخاب شده، از موس استفاده کنید تا روی دکمه Make Editable (قابل ویرایش کردن آبجکت) کلیک کنید. این کار شما را قادر می سازد تا مدل را بیشتر تنظیم کنید، اما انتخاب هایی که در زمان ایجاد آبجکت داشتید را غیرفعال می کند.

مرحله ۴

ابزار Edge Selection (انتخاب لبه) را انتخاب کنید.

مرحله ۵

از ابزار Edge Selection استفاده کنید تا هر چهار گوشه ی آبجکت را انتخاب کنید. لبه های انتخاب شده با رنگ نارنجی هایلایت می شوند.

مرحله ۶

وقتی لبه ها انتخاب شدند، از موس استفاده کنید تا روی لبه های انتخاب شده کلیک کنید. در منویی که ظاهر می شود، Bevel را پیدا کنید و آنرا انتخاب کنید.

مرحله ۷

در پنجره تنظیمات (که معمولا در سمت راست پایین صفحه نمایش قرار دارد)، پارامترها را بصورت زیر تنظیم کنید:

Bevel Mode: Chamfer (حالت برآمدگی: لبه ی پخ)
Offset Mode: Fixed Distance (حالت آفست: فاصله ثابت)
Offset: 31cm (افست)
Subdivision: 10 (زیربخش)
Depth: 100% (عمق)

در صورت تمایل اسلایدرها و مقادیر را تغییر دهید تا از ظاهر آبجکت راضی شوید.

مرحله ۸

در تصاویر زیر میتوانید ببینید که وقتی مقادیر تغییر کردند لبه ها چطور تحت تاثیر قرار گرفتند.

مرحله ۹

روی فلش سیاه کوچک گوشه سمت راست پایین ابزار Bend در نوار منوی بالا کلیک کنید. سپس Bevel را از لیست انتخاب کنید. این کار یک Bevel در لیست آبجکت ها در سمت راست صفحه نمایش قرار خواهد داد.

مرحله ۱۰

ابزار Bevel را انتخاب کنید و آنرا روی آبجکت Cube ببرید. این کار قابلیت های Bevel (ایجاد برآمدگی) را به مکعب اعمال می کند.

مرحله ۱۱

مطمئن شوید که ابزار Bevel هنوز در فهرست آبجکت انتخاب شده است. از پنجره تنظیمات استفاده کنید تا نحوه کارکرد bevel را تغییر دهید. برای این آموزش، از تنظیمات زیر استفاده می کنیم:

گزینه Use Angle (استفاده از زاویه) را تیک بزنید.
Angle Threshold: 68 Degrees (آستانه زاویه: ۶۸ درجه)
Bevel Mode: Chamfer (حالت برآمدگی: لبه ی پخ)
Offset Mode: Radial (حالت افست: شعاعی)
Offset: 8cm (افست)
Subdivision: 6 (زیربخش)

در صورت تمایل اسلایدرها و مقادیر را تغییر دهید تا از ظاهر آبجکت راضی شوید.

مرحله ۱۲

در تصاویر زیر میتوانید ببینید که وقتی مقادیر تغییر کردند مکعب چطور تحت تاثیر قرار گرفته است. این کار باعث می شود که آبجکت هموارتر شود و مطابق با ظاهر گوشی iPhone 8 شود.

مرحله ۱۳

جهت رویکردی گرافیکی و با استایل میتوانیم مقدار Subdivisions را برای برآمدگی به ۱ کاهش دهیم.

مرحله ۱۴

انجام این کار به آیفون یک برآمدگی تیزتری برای ظاهری استایل داده شده تر می دهد.

۳. چطور صفحه نمایش آیفون را ایجاد کنیم

مرحله ۱

برای شروع مدلسازی صفحه نمایش آیفون، آبجکت Cube را از نوار منوی بالا انتخاب کنید. این کار یک مکعب در صفحه نمایش viewport ایجاد خواهد کرد.

مرحله ۲

از تصویر مرجع آیفون در نمای از جلو Front استفاده کنید تا به شما در تنظیم مکعب کمک کند. از ابزار Scale استفاده کنید تا شکل مکعب را مطابق با شکل صفحه نمایش آیفون در تصویر کنید. مطمئن شوید که از نماهای دیگر (جلو، چپ، راست، پرسپکتیو و…) استفاده کنید تا بررسی کنید که شکل شما از هر زاویه ای درست به نظر برسد.

مرحله ۳

وقتی که شکل و اندازه ی مکعب درست تنظیم شد، از ابزار Move استفاده کنید تا صفحه نمایش را در موقعیت خودش جابجا کنید.

۴. چطور یک دکمه Home برای آیفون بسازیم

مرحله ۱

برای شروع مدلسازی دکمه آیفون، آبجکت Cone را از نوار منوی بالا انتخاب کنید. این کار یک مخروط در صفحه نمایش ایجاد میکند.

مرحله ۲

از ابزار Rotate استفاده کنید تا مخروط را ۹۰ درجه بچرخانید. مطمئن شوید که نوک تیز آن به سمت آیفون است. همینطور میتوانید ارتفاع مخروط را کاهش دهید و شعاع نوک را افزایش دهید. این کار کمک می کند موقعیت دکمه را کمی آسانتر تنظیم کنید.

مرحله ۳

از تصویر مرجع و ابزار Scale استفاده کنید تا مخروط را طوری تنظیم کنید که تقریبا متناسب با سایز دکمه Home آیفون شود.

مرحله ۴

به نمای دید پرسپکتیو بروید و از ابزار Move استفاده کنید تا آبجکت مخروط را در موقعیتی که دکمه home آیفون خواهد بود قرار دهید.

۵. چطور از آبجکت Boole استفاده کنیم

مرحله ۱

روی فلش سیاه کوچک در گوشه سمت راست پایین ابزار Array در نوار منوی بالا کلیک کنید. سپس از لیست Boole را انتخاب کنید. این کار یک ابزار Boole در فهرست آبجکت ها در سمت راست صفحه نمایش ایجاد خواهد کرد.

مرحله ۲

مخروط و آبجکت های بدنه را از لیست انتخاب کنید و آنها را داخل ابزار Boole قرار دهید. مطمئن شوید که آبجکت مخروط زیر بدنه ی آیفون قرار گرفته است.

مرحله ۳

این کار برش در شکل آبجکت مخروط ایجاد می کند. سپس میتوانید موقعیت آبجکت مخروط را با استفاده از ابزار Move تنظیم کنید تا از ظاهر دکمه Home راضی شوید.

مرحله ۴

مطمئن شوید که آبجکت مخروط انتخاب شده و Phong را در پنجره تنظیمات انتخاب کنید. مقدار Phong Angle را به ۴۵ درجه تغییر دهید. این کار گروه های هموارسازی دکمه home را تنظیم می کند تا درست به نظر برسد.

۶. چطور از Boole استفاده کنیم تا جزئیات آیفون را بسازیم

مرحله ۱

از ابزار ساخت شکل آبجکت (مثل استوانه، مخروط، مکعب، لوله و…) استفاده کنید تا جزئیات اضافی را برای آیفون ایجاد کنید. این جزئیات شامل مواردی مثل لنز دوربین و گیرنده گوشی می باشد.

مرحله ۲

همه آبجکت های جدید را با گرفتن کلید Shift انتخاب کنید و کلیدهای Alt و G را روی صفحه کلید بزنید. این کار همه آبجکت ها در یک گروه null را با هم گروه می کند. مطمئن شوید که گروه null داخل آبجکت Boole و زیر آبجکت بدنه قرار داده می شود.

مرحله ۳

این کار یک برش در شکل آبجکت هایی که اول ساختید ایجاد خواهد کرد. سپس میتوانید موقعیت آبجکت ها را با ابزار Move تنظیم کنید تا از ظاهر کار راضی شوید.

۷. چطور دکمه های آیفون را بسازیم

مرحله ۱

از ابزار ساخت شکل آبجکت (مثل استوانه، مخروط، مکعب، لوله و…) استفاده کنید تا دکمه های اضافی را برای آیفون ایجاد کنید. این شامل مواردی مثل دکمه های کنترل صدا و پاور گوشی می باشد.

مرحله ۲

از ابزار Move و ابزار Rotation استفاده کنید تا دکمه ها را در موقعیت درستی روی آیفون ببرید.

مرحله ۳

میتوانید از صفحات نمایش مختلف (چپ، راست، جلو، پرسپکتیو) استفاده کنید تا به شما در قرار دادن دکمه ها در محل درست کمک کند. فراموش نکنید که تصویر مرجع هم میتوان استفاده کرد تا راهنمای شما در این مرحله باشد.

۸. چطور دوربین آیفون را بسازیم

مرحله ۱

از ابزار ساخت شکل استفاده کنید تا شکل هایی برای دوربین آیفون ایجاد کنید. از اشکال استوانه ای استفاده میکنیم تا سوراخ ها را با ابزار Boolean ایجاد کنیم. یادتان باشد که از تصویر مرجع استفاده کنید تا در اندازه گیری سایز و محل قرارگیری به شما کمک کند.

مرحله ۲

مطمئن شوید که در صفحه نمایش viewport به پشت مدل آیفون نگاه می کنید. میتوانید از ابزار Rotate استفاده کنید تا در صورت نیاز شکل های دوربین را ۱۸۰ درجه بچرخانید. از ابزار Move استفاده کنید تا اشکال را روی بدنه آیفون درست قرار دهید. برای اینکه ابزار Boolean برای سوراخ های دوربین بدرستی عمل کند، اشکال باید داخل بدنه ی آیفون قرار بگیرند.

مرحله ۳

هر دو سوراخ دوربین را انتخاب کنید (که با اشکال مخروطی با نام های ۰۱.۱ و ۰۲.۱ در تصویر نشان داده شده اند). در لیست آبجکت، آنها را طوری جابجا کنید که هر دو داخل گروه Boole باشند (گروهی که قبلا برای برش های بخش ۵ و ۶ ایجاد شد). همه آبجکت های برش خورده باید زیر آبجکت بدنه آیفون قرار داشته باشند تا بدرستی عمل کند.

مرحله ۴

وقتی که شکل ها در گروه Boole قرار داده شدند، سوراخ ها بایستی داخل بدنه آیفون درست به نظر برسند.

مرحله ۵

از روش های مشابه بالا استفاده کنید تا سوراخ های دیگری روی آیفون ایجاد کنید. دو مخروط دیگر بسازید و آنها را بالای شکل گرد شده دوربین قرار دهید.

مرحله ۶

لازم است که یک گروه جدید bool برای نمایان کردن سوراخ های جدید بسازید، چون ما داریم از یک آبجکت جدید (بجای بدنه آیفون) استفاده میکنیم تا داخل آن سوراخ ایجاد کنیم.

مرحله ۷

با قرار دادن آبجکت ها داخل boole یک گروه boole جدید بسازید. (مخروط ها باید زیر شکلی که میخواهید برش سوراخ ها در آن ایجاد شود قرار داده شوند)

۹. چطور یک متریال جدید بسازید

مرحله ۱

نزدیک به پایین صفحه نمایش یک پنجره ی انتخاب متریال قرار دارد. روی منوی Create کلیک کنید و New Material را انتخاب کنید تا یک متریال جدید بسازید که میتوانید آنرا ویرایش کنید. از متریال ها استفاده میکنیم تا آبجکت ها و بخش های مختلف آیفون را رنگ کنیم.

مرحله ۲

روی آیکون متریال جدید (که بصورت یک کره نمایش داده شده) کلیک دوبل کنید. این کار پنجره ویرایشگر متریال را باز می کند که میتوانید پارامترهای مختلف متریال مثل رنگ، شفافیت و بازتاب را ویرایش کنید. برای این استایل بخصوص فقط تمایل به استفاده از رنگ فلت (Luminance) را داریم.

مرحله ۳

دکمه Luminance را بزنید و تیک گزینه های Colour و Reflectance را بردارید. این کار ظاهر غیرواقعگرایانه و کارتونی (Cel Shaded) برای تصویر نهایی ایجاد خواهد کرد.

مرحله ۴

با اضافه کردن متریال به آبجکت، بدنه آیفون را رنگ کنید. با موس متریال را بکشید و روی آبجکت قرار دهید. همینطور میتوانید متریال را روی آبجکت فهرست شده در سمت راست صفحه نمایش قرار دهید.

۱۰. چطور پارامترهای متریال را تنظیم کنیم

مرحله ۱

در ویرایشگر متریال، روی دکمه فلش کنار Texture کلیک کنید و در Sketch and Toon ، گزینه Cel را از منو انتخاب کنید.

مرحله ۲

روی دکمه جدید Cel که کنار Texture ظاهر می شود کلیک کنید تا یک منوی جدید باز کنید.

مرحله ۳

در این منوی جدید، تنظیمات را مثل زیر ویرایش کنید:
Diffuse را طوری تغییر دهید که مطابق با تصویر زیر شود. بایستی سیاه و سفید باشد بطوریکه رنگ از چپ به راست روشن می شود. تیک Camera را بردارید. تیک Lights را بزنید. تیک Shadows را بردارید. گزینه Multiply را از منوی کشویی انتخاب کنید.

مرحله ۴

با کلیک دوبل روی باکس انتخاب رنگ یک رنگ انتخاب کنید. ویرایشگر Material Editor آپشن های مختلفی را برای انتخاب و گرفتن رنگ در اختیار شما قرار می دهد. این آپشن ها شامل RGB و HSV و موارد دیگر می باشند. با هر کدام از آپشن ها که با آن بیشتر آشنا هستید یک رنگ فلت انتخاب کنید. بخاطر حالت شیدینگ Multiply، شیدهای رنگی مختلفی هم در متریال نمایان خواهد شد. در صورتیکه متریال در حال حاضر به مدل اعمال شده، رنگ مدل بطور خودکار به رنگ جدید متریال تغییر خواهد کرد. برای موقعی که نظرتان در مورد رنگ بخش مشخصی از مدل آیفون عوض می شود این کار مفید است.

مرحله ۵

چون ما قبلا متریال را به مدل اعمال کردیم، رنگ آیفون بطور خودکار با رنگ متریال تنظیم خواهد شد.

۱۱. چطور شیدینگ را تنظیم کنیم

مرحله ۱

برای اینکه بهتر بدانید شیدینگ و رندر نهایی در حین اینکه روی آن کار میکنیم به چه صورت می شود، روی دکمه Render کلیک کنید و نگه دارید و گزینه Interactive Render Region را از منو انتخاب کنید.

مرحله ۲

از موس استفاده کنید تا پنجره را طوری تنظیم کنید که متناسب با مدل آیفون شود. دنبال فلش خیلی کوچک سمت راست پنجره بگردید و از موس استفاده کنید تا آنرا تا گوشه ی سمت راست بالای قاب بکشید (این کار رزولوشن را افزایش میدهد). در صورتیکه دیدید عملکرد سیستم آهسته شده، با تکان دادن فلش به سمت پایین، رزولوشن را کاهش دهید.

مرحله ۳

برای تغییر جهت منبع نور به منوی Options بروید و Default Light را انتخاب کنید. همینطور میتوانید یک آبجکت نور به صحنه اضافه کنید اگر فکر میکنید اینطور کار کردن برای شما راحت تر است.

مرحله ۴

در پنجره ی Default Light منبع نور را تغییر دهید. روی جایی که میخواهید منبع نور روی کره بتابد کلیک کنید و بدین صورت با صفحه نمایش سینک خواهد شد. با موقعیت های نور مختلف تجربه کنید تا از موقعیت نوری که میخواهید راضی شوید. این را میتوان در هر زمانی تنظیم کرد، بنابراین در صورتیکه نظرتان عوض شود، میتوانید نور را دوباره تغییر دهید.

مرحله ۵

روی فلش کلیک دوبل کنید و Alpha Mode را بزنید تا بقیه صفحه نمایش ظاهر شود. برای بعضی ها اینطوری کار کردن راحت تر است.

۱۲. راه حل های دیگر برای نور

مرحله ۱

برای تنظیم نور در سطح پایه، روی دکمه Floor که در نوار منوی بالا است کلیک کنید و نگاه دارید و سپس از منو گزینه Physical Sky را انتخاب کنید.

مرحله ۲

مطمئن شوید که Physical Sky در منوی سمت راست انتخاب شده، یک منوی جدید در سمت راست پایین صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. سربرگ Time and Location را انتخاب کنید و با استفاده از کلیدهای فلش چپ و راست زمان را انتخاب کنید.

مرحله ۳

برای اضافه کردن نور به صحنه، دکمه Add Light را در نوار منوی بالا در بالای صفحه نمایش انتخاب کنید. این کار یک آبجکت نور در صحنه ایجاد می کند که میتوانید آنرا حول صحنه تکان دهید. با استفاده از ابزار Move آبجکت نور را تا موقعیتی مناسب جابجا کنید.

مرحله ۴

برای سفارشی کردن بیشتر نور، با آپشن های آبجکت نور در سمت راست پایین صفحه نمایش تجربه کنید. در اینجا میتوانید مقدار Intensity (شدت نور)، Light Type (نوع نور) و Colour (رنگ) را تغییر دهید.

۱۳. چطور صفحه نمایش آیفون را رنگ کنیم

مرحله ۱

برای اینکه متریال جدید بسازیم میتوانیم با نگه داشتن کلید Ctrl روی کیبورد آنرا تکثیر کنیم و سپس با استفاده از موس روی متریال کلیک کنیم و آنرا به سمت دیگر بکشیم.

مرحله ۲

روی متریال جدید کلیک کنید تا ویرایشگر متریال Material Editor باز شود و Luminance را انتخاب کنید. از آنجا میتوانید رنگ را بصورت زیر تغییر دهید:

R: 56

G: 47

B: 66

مرحله ۳

با کلیک و کشیدن مستقیم آن روی آبجکت، متریال جدید را به صفحه نمایش اعمال کنید.

۱۴. چطور جزئیات آیفون را رنگ کنیم

مرحله ۱

یک متریال جدید بسازید. میتوانید یک متریال ایجاد شده از قبل را تکثیر کنید تا تنظیمات را حفظ کنید.

روی متریال جدید کلیک دوبل کنید تا ویرایشگر متریال Material Editor باز شود و Luminance را انتخاب کنید. از آنجا میتوانید رنگ را بصورت زیر تغییر دهید.

R: 70

G: 69

B: 65

مرحله ۲

متریال جدید را به آبجکت های دکمه که داخل گروه Cutouts هستند اعمال کنید. همینطور میتوانید با کلیک و کشیدن آن روی آبجکت در پنجره نمایش viewport متریال را اعمال کنید.

مرحله ۳

وقتی متریال اعمال شد، رنگ جزئیات تغییر میکند تا متریال را منعکس کند.

مرحله ۴

مراحل مشابهی را برای دکمه های کناری تکرار کنید. برای دکمه های کناری، متریال با رنگ مشابهی که برای بدنه آیفون استفاده کردید را بکار بگیرید.

مرحله ۵

برای جزئیات پشت دوربین، از رنگ خاکستری تیره استفاده کنید. یادتان باشد که میتوانید رنگ متریال را بعدا هم تغییر دهید.

۱۵. چطور آیفون را رندر کنیم

مرحله ۱

روی نوار منوی بالا، روی دکمه Render Settings کلیک کنید. این کار پنجره تنظیمات رندر را باز می کند.

مرحله ۲

در منوی تنظیمات رندر، میتوانید گزینه هایی که میخواهید را تغییر دهید. ابتدا، تیک Save Settings را بزنید تا محل فایل، فرمت فایل و کانال آلفا را انتخاب کنید. در صورتیکه میخواهید زمینه ترانسپرنت باشد گزینه Alpha Channel را انتخاب کنید.

مرحله ۳

در تنظیمات Output Settings ، رزولوشن، ارتفاع، و پهنای تصویر را انتخاب کنید.

مرحله ۴

برای اینکه مطمئن شویم رندر تمیز و شارپ میشود، به تنظیمات Anti-Aliasing بروید. تحت منوی Filter گزینه (Cubic (Still Image را انتخاب کنید.

مرحله ۵

برای ساخت تصویر نهایی، روی دکمه Render کلیک کنید. یادتان باشد نمای درستی را در صفحه نمایش انتخاب کنید (جلو، راست، چپ، پرسپکتیو و غیره) و مطمئن شوید از زاویه دوربین راضی هستید.

مرحله ۶

در صورتی که میخواهید کنترل بیشتری بر ظاهر رندر نهایی داشته باشید، یک آبجکت دوربین ایجاد کنید تا به شما کمک کند. ابتدا با پنجره نمایش viewport یک نمای مناسب انتخاب کنید و سپس روی دکمه دوربین کلیک کنید. این کار با توجه نمای جاری در پنجره نمایش یک دوربین ایجاد خواهد کرد. تنظیمات دوربین را چک کنید تا ببینید چطور بر رندر نهایی تاثیر می گذارد.

نتیجه نهایی

منتظر باشید تا رندر نهایی تکمیل شود. وقتی رندر کامل شد، میتوانید مراحل بالا را تکرار کنید و دوربین یا نمایش viewport را تغییر دهید تا تصویر جدیدی از زاویه متفاوت ایجاد کنید.

در طی مسیر این پروژه با موفقیت یاد گرفتید که چطور تصاویر مرجع را وارد کنید، برای مدلسازی آماده شوید، آیفون را مدل کنید، متریال ایجاد کنید، مدل را رنگ کنید و آیفون را رندر کنید.

در صورت تمایل آثار خلق شده خود را در زیر با ما به اشتراک بگذارید. میتوانید از تصویر خود برای ادوبی فتوشاپ خروجی بگیرید و آنرا بیشتر ارتقا دهید یا از آن بعنوان بخشی از تصویر بزرگتر استفاده کنید.

برچسب ها

دیدگاه ها